Reklamace a vrácení

Poškozené zboží

Pokud vám doručovatel dovezl poškozený balíček, prosím nepřebírejte jej. Jestli jste tak přesto učinili, pořiďte si fotky poškozeného obalu a výrobků a zašlete nám je neprodleně spolu s číslem vaší objednávky na eshop@stibio.cz. Ihned zahájíme s dopravcem reklamaci a vám co nejrychleji zašleme nový výrobek. Nemusíte vyplňovat formulář pro reklamaci a zboží prosím neposílejte zpět. O dalším postupu vás budeme informovat. 

Vrácení zboží

Zboží zakoupené v tomto e-shopu je možné v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Vrácené zboží nesmí být použité či spotřebované a musí být v původním obalu. Zboží také prosím uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky.  

Postup pro vrácení zboží

Nejprve nás prosím kontaktujte na e-mailu eshop@stibio.cz. Poté si stáhněte a vyplňte formulář níže a spolu s vráceným zbožím a fakturou (stačí kopie) zašlete na adresu Ekomáma s.r.o., Na Slanici 444, 763 02 Zlín. Náklady na přepravu hradí zákazník. Zboží zajistěte proti poškození stejným způsobem, jakým vám bylo zasláno (například papírovou výplní a/nebo bublinkovou fólií). 

Reklamační formulář ke stažení (PDF)

Reklamační formulář ke stažení (DOC)

Vrácení peněz

Částku za vrácené zboží vám zašleme na vámi uvedené číslo účtu do 14 dnů.  

Reklamace se nevztahuje na dárky zdarma.